گزارش مسابقه نقاشی و انشاء نویسی «شهر من، محله ی من»
نویسنده
چکیده مقاله:
این مقاله چکیده ندارد
منابع مشابه
Relation of NEO-PI-R personality inventory and SCL-90-R: Ability of NEO inventory in mental health evaluation
NEO-PI-R و SCL-90-R هنومن يور اه دـمآرد ارجا هب . لـيلحت شور زا نوـمزآ و نوـسريپ یگتسبمه بيرض ،نويسرگر T و هـيزجت یارـب لقتـسم هداد ليلحت دش هدافتسا اه . هتفاي اه : ناور لماع يدنژن (N) صخاش يمامت ،ناوت نيرتلااب اب طوبرم ياه هب SCL-90-R شيپ ار من ينيب و د . عومجم رد ، تيصخش يلصا لماوع شيپ نيرتلااب و نيرتهب ينيب هب ار اه صخاش دروم رد بيترت ياه ينامسج دنتشاد ساره و يربج ساوسو ،ندرك ...
متن کاملمن سطحی و من عمیق از دیدگاه پروست
من سطحی و من عمیق از دیدگاه پروستدکتر زهره جوزدانیاستادیار دانشگاه اصفهان[email protected]فاطمه نره ایفوق لیسانس، دانشگاه اصفهان[email protected](1387/2/ 1387 ، تاریخ پذیرش: 29 /2/ (تاریخ دریافت: 9چکیدهبه نوبه خود دو ی است که « من سطحی » . بنا مینهد « من عمیق » و « من سطحی » پروست روانشناسی خود را بر تمایز میان« من » آن « من اجتماعی » ، در آثار پروست .« من خصوصی » و « من اجتماعی » ...
متن کاملزمینه ها و نمودهای رمانتیسم در «بخارای من؛ ایل من»
در این مقاله، زمینهها و نمودهای رمانتیسم در آثار داستانی محمد بهمن بیگی بررسی شده است. با وقوع تحولات اجتماعی و سیاسی در ایران و آشنایی ایرانیان با ادب و فرهنگ اروپایی، در اواخر دوره مشروطه و دوران پهلوی، زمینه برای رواج آثار رمانتیک غربی و ترجمههای آن در میان ایرانیان فراهم شد. بهمن بیگی از یک سو تحت تأثیر فضای سیاسی و اجتماعی حاکم بر جامعه، از دیگر سو بر اثر ویژگیهای شخصیتی، تجانس روحی، نو...
متن کاملمولانا و مفهوم «من»
با غور در شعر مولانا به طور مشخص به دو نوع "من"بر میخوریم: یک من دروغین که تنها تصویر و سایه ای از من حقیقی است ؛در برابر منی دیگرکه حقیقی است ومفهوم واقعی هستی انسان را تشکیل میدهد. در این مقاله بر آنیم تا ویژگیهای این دو نوع "من"را برشماریم،شباهت ها و تفاوتهای آن دو را باز یابیم و در نهایت چگونگی گذر از من کاذب به من حقیقی را نشان دهیم.در این رهگذر از روان شناسی نیز بهره بردهایم.چه،تجلی...
متن کاملتطورالشعر العربی من عصر النهضة حتی الثلاثینات من القرن العشرین
إن الأدب العربی الحدیث تحسس طریقة إلی الظهور من خلال اتصاله بالآداب الغربیة، و قد برزمجموعة من المثقفین العرب بعد اطلاعهم علی الآداب الغربیة، و ظهرت مجموعة أخری من خلال إلمامهابالثقافة العربیة الأصیلة . و بعد ذلک حصل تداخل وصراع صامت بین الثقافتین الغربیة و العربیة، فبدأینظمون علی النمط التقلیدی، یستمدون مضامینهم و اشکالهم من الشعر العربی « عمود الشعر » جماعةالقدیم و یتمسکون بصورهم و قوالبهم و ...
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
عنوان ژورنال
دوره 4 شماره شماره 47 و 48
صفحات 151- 153
تاریخ انتشار 2014-03-01
با دنبال کردن یک ژورنال هنگامی که شماره جدید این ژورنال منتشر می شود به شما از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023